Announcement

Collapse
No announcement yet.

How the boss's reward is based. ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How the boss's reward is based. ???

Usarei o google tradutor para por em inglês também como não sei se tem alguém no suporte que fala português
    Olá, sou um jogador brasileiro e jogo a pouco tempo, mas nenhum dos meus amigos sabe me dizer questões sobre como funciona a premiação.
    notei que quando um amigo invoca um boss e eu mato, não recebo premio algum isso está certo? se um chefe pode ser atacado por jogadores dentro da ally, por que não receber premiação ou qualquer outra bonificação?
    noto também que muitas vezes quando ataco um chefe que preciso entrar mais de uma vez ou seja recarregar os suprimentos as recompensas são maiores.
    esse tipo de informação não encontro em lugar nenhum. fico sem saber se gastaria energia "sem sentido" ajudando um amigo.
    se alguém puder me ajudar ficarei muito grato.

I'll use google translate to speak in English too as I do not know if there's someone on the Portuguese speaking support Hi, I'm a Brazilian player and I play a short time, but none of my friends know how to tell me questions about how the awards work. I noticed that when a friend summons a boss and I kill, I do not receive any prize, is that right? if a boss can be attacked by players within ally, why not receive prizes or any other bonus? I also notice that many times when I attack a boss I need to enter more than once or reload the supplies the rewards are greater. this kind of information can not be found anywhere. I do not know if I would spend "nonsense" energy helping a friend. if anyone can help me I will be very grateful.

Usually it is based on troop lost.

Comment

Working...
    X